تحقیق در مورد چندرسانه اي ها و انقلاب يادگيري

25 صفحه word |فونت tahoma سايز 14| قابل اجرا در آفيس 2007 و نسخه هاي جديدتر|قابل ويرايش و آماده چاپ بخشي از تحقيق نظريات گانيه شالودهاي بود براي «طراحي آموزش» كه نگرش بسيار منضبطي را بر طراحي آموزش اعمال مي كند. نخست بايد هدفهاي رفتاري به طور منظم به مهارتهاي براي استخراج صورت زير محتواها يا زير برنامه درسي استفاده شود و مهارتهاي ساده تر بايد قبل از مهارتهاي پيچيده تمرين و آموخته شود .ساختار نظام دار «ريزبرنامه درسي» با نظامهاي تمرين و تكليف و ممارست كه همواره مورد تاكيد مسئولان آموزش و پرورش است هماهنگي كامل دارد. «لوريلارد« مي گويد اين ديدگاه در عمل بسيار موفق از كار درآمد و راهبردي بود رسمي و نظام دار براي طراحان «يادگيري به كمك كامپيوتر و آموزش بر پايه كامپيوتر» برخي چنين ديدگاههايي را به حوزه «محيطهاي يادگيري چند رسانه اي» نيز وارد كرده اند.   «لوگو » و محيطهاي يادگيري «ساختار گرا»  «پاپر» ديدگاه كاملاً متفاوتي در زمينه يادگيري به كمك كامپيوتر اختيار كرد. راه و رسمي كه پ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *