پاورپوینت مديريت زمان

Spread the love

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش     تعداد اسلاید: 53   قسمت هایی از پاورپوینت :   •دليل عدم استفاده از مديريت زمان •مردم نمي‌دانند مديريت زمان چيست •دليل دوم سستي و تنبلي است •گروه سومي كه از مديريت زمان استفاده نمي‌كنند آنهايي هستند كه دوست دارند تحت فشار و تنگي وقت (دقيقه نود) و شرايط بحران كار كنند.   •استفاده از مديريت زمان موجب ميشود:   •ديدگاه بهتري نسبت به کارهاي وابسته به يکديگر و اولويتها بدست آوريد. •فرصت هاي بيشتري براي خلاق بودن ايجاد کنيد. •با فشارهاي روحي و استرس مقابله کنيد، آنها را کاهش داده و از آن اجتناب کنيد.   •اوقات فراغت بيشتري بدست آوريد. •با ثبات قدم و بطور منظم به اهدافتان دست يابيد. •زندگيتان معنادار و با سمت و سو باشد. •درست زندگي کنيد. •   •تعیین فعالیت ها و اولویت بندی آن ها •-کارهایی که اضطراری و فوری نیستند، • اما مهم هستند: به هدف های زندگی مربوط می شوند ولی مجبور به انجام فوری آنها نیستیم ( …

پاسخ دهید

Specify LinkedIn API Key in Super Socializer > Social Login section in admin panel for LinkedIn Login to work

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *