پاورپوينت فصل هشت کتاب مديريت بازاريابي تأليف دکتر احمد روستا دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحميد ابراهيمي با عنوان کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان

پاورپوينت فصل هشت کتاب مديريت بازاريابي تأليف دکتر احمد روستا دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحميد ابراهيمي با عنوان کیفیت  و ارائه خدمات به مشتریان  در 38 اسلايد قابل ويرايش    lبسیاری از شرکت ها که زمانی از نظر تکنولوژی، قیمت پایین، یا اندازه پیشتاز بودند، اکنون با توجه به کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان رقابت می کنند. l lتمرکز بر نیازهای مشتریان به معنای توجه به کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان است.     کیفیت بر خدمات یا محصولات ایجاد شده به وسیله شرکت متمرکز است در حالی که ارائه خدمات به مشتریان شامل تمام فعالیت هایی است که شرکت برای افزودن بر ارزش به محصولات خود انجام می دهد   «درجه ای که یک محصول با انتظارات مشتری و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد.»     در نگرش سنتی کیفیت در پرتو ویژگی ها و صفات فیزیکی از قبیل استحکام، قابل اعتماد بودن ارزیابی می شد اما در نگرش جدید باید ترکیبات مناسب، عملکرد مناسب، دوام مناسب، قیمت مناسب را در مورد هر محصول در نظر بگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *