در این عصر از بازاریابی جهانی دیجیتال، سرعت ارتباطات، به خصوص بر روی اینترنت در حال سرعت یافتن و راحت و کارآمد شدن است. VPN که مخفف وی پی ان یا شبکه خصوصی مجازی است، یکی از آخرین فن آوری ها در زمینه فن آوری اطلاعات است که به شما اجازه می دهد که به یک سرور دور در هر نقطه از زمین متصل بمانید هنگامیکه در منزل، اداره یا مسافرت هستید و یا برنامه تلویزیونی در یک کشور دیگر را مشاهده کنید. VPN و نیز کریو اساسا گروهی از کامپیوترها هستند که با روی یک شبکه عمومی که اینترنت است با همدیگر شبکه شده اند. هنگامیکه به یک VPN متصل می شوید، کامپیوتر شما کلید های اعتماد شده را با یک سرور مستقر در مکانی دور تبادل می کند و آن شبیه LAN شما نیست. کسب و کارها در ایالات متحده در حال افزایش استفاده از سرویس های VPN کریو اند برای اینکه به منابع شبکه که از راه دور قرار دارند یا روی LAN یکسان نیستند، دسترسی یابند.بنابر این خرید کریو و خرید VPN رو به گسترش است.

VPN_benefits

کسب و کارها در ایالات متحده به طور عمده از سرویس های VPN یا کریو خرید و استفاده می کنند برای اینکه امنیت خود را بالا ببرند و به منابع روی شبکه ای که به طور فیزیکی به آن اتصال ندارند دسترسی پیدا کنند. VPN اتصال اینترنت کامپیوترهای کسب و کار را هنگامیکه از یک شبکه عمومی غیر قابل اعتماد استفاده می کنید امن می کند برای اینکه اطمینان حاصل کنید که دادهایی که شما ارسال یا دریافت می کنید رمز گذاری شده و در امنیت هستند. با این حال، بسیار مهم است که از یک ارائه دهنده یا کمپانی سرویس VPN حرفه ای و قابل اعتماد استفاده کنید برای اینکه بهترین مزایا را برای کسب و کار خود از طریق VPN بدست آورید.

شما می توانید هزینه های غیر ضروری را با حذف نیاز برای اجاره خطوط و تجهیزات ترافیک تماس در ایجاد کسب و کار، اداره یا فروشگاه خود با استفاده از VPN ذخیره کنید. اگر نیاز داشته باشید که به کاربران از راه دور متصل شوید، می توانید به یک ISP با شماره تلفن محلی متصل شوید و سپس با استفاده از یک VPN به شبکه کاربران از راه دور به صورت امن دسترسی یابید. اگر کسب و کار شما شغل های دورکاری ارائه می دهد، می توانید به کارمندان از راه دور اجازه بدهید برای اینکه به سرور شرکت از خانه خود یا هر جای دیگر دسترسی داشته باشند .

جهانی شدن جهان را به یک دهکده کوچک تبدیل کرده است جایی که کسب و کارهای هر چه بیشتر افرادی را استخدام می کنند که نمی توانند تغییر مکان بدهند. شرکت های کسب و کار می توانند از VPN ها استفاده کنند برای اینکه این کارمندان را قادر سازند که به مراکز داده این شرکتها، شبکه یا منابع حیاتی از یک مکان از راه دور دسترسی یابند. بنابراین، شما می تواند پول زیادی را با عدم اجاره فضای اداری اضافی، تلفن ها و تحمل دیگر هزینه ها ذخیره کنید.

بسیار از کسب و کارها به دلیل ماهیت کارشان نیاز دارند که کارمندانشان به طور گسترده ای در سفر باشند. این کارمندان و افراد نیاز دارند که به مراکز داده یا چک کردن ایمیل ها یا دیگر وظایف دسترسی داشته باشند. با استفاده از یک شرکت VPN حرفه ای و قابل اعتماد آنها می توانند از طریق لپ تاپ، یک ISP و یک خط تلفن از هر جایی به شرکت خود متصل شوند. اگر سازمان شما شعبه دیگری دارد و نیاز به اتصال به سرور آن شعبه دارید می توانید از VPN استفاده کنید.

VPN های کریو در حال تبدیل شدن به یکی از اصلی ترین فن آوری های شبکه در طول چند سال گذشته هستند. کسب و کارها در ایالات متحده داده های مهمی را تبادل می کنند با دیگر شرکای تجاری خود یا کلاینتها به سادگی و به صورت امن از طریق استفاده از منابع روی اتصالات اینترنت رمزگذاری شده و امنی که توسط شرکت های VPN فراهم شده است. هنگامیکه از یک VPN خوب استفاده می کنید (برای مثال Switch VPN)، اطمینان حاصل کنید دامنه ای از ویژگی های مفید ، مانند برنامه های موبایلل، ضذ بد افزار و ضد جاسوس افزار، محل سرور و پروتکل های اتصال با قیمت های مقرون به صرفه را ارائه می دهد.

خرید VPN و کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *