خرید VPN یا خرید کریو روشی است که برای ایجاد اتصالات رمزگذاری شده امن بین نقطه A و نقطه B روی شبکه عمومی نا امن مانند اینترنت استفاده می شود. VPN به شما اجازه می دهد به همه منابع اینترنت سرورهایی که اتصال رمزگذاری شده امن استفاده می کنند دسترسی داشته باشید . این به شما اجازه می دهد ترافیک اینترنت و هویت خود را از چشم افراد کنجکاو بپوشانید و همچنین محدودیتها از ISP خود یا سیستم مدیریت را دور بزنید.

what is vpn

با یک VPN، کامپیوتر یا تلفن همراه شما به صورت معمول به اینترنت متصل می شود. سپس شما به سرورهای VPN متصل می شوید. همه ترافیک اینترنت شما پس از آن رمزگذاری شده است و به صورت امنی مسیر یابی میکند و به صورت نا شناس ISP شما را دور می زند.

خرید VPN و خرید کریو چه کمکی میکند؟

خرید VPN مشابه خرید کریو اتصالات مجازی  point-to-pointرا با استفاده از روشی که تونلینگ نامیده می شود ایجاد می کند. همانطور که از نام آن می توان حدس زد، عمل تونلینگ مانند یک “لوله” است که از طریق یک شبکه برای اتصال دو نقطه به داخل نفوذ کرده است. به طور معمول بوسیله کاربران از راه دور فعال شده است، تونلینگ داده ها را در بسته های TCP/IP استاندارد رمزگذاری می کند و آنها را برای انتقال امن از طریق اینترنت کپسوله سازی می کند. VPN محرمانه بودن و یکپارچگی داده ها را زمانیکه بر روی شبکه عمومی جابجا می شوند تضمین می کنند برای اینکه احراز هویت کاربر / حریم خصوصی امن نیاز است. اتصال VPN مانند این عمل می کند: شما به روش معمولی از طریق ISP خود به اینترنت متصل می شوید. نرم افزار VPN4ALL بر روی کامپیوتر شما یک اتصال با سرور VPN آغاز خواهد کرد. سرور VPN داده های روی اتصال را رمزگذاری می کند بنابراین آنها  انتقال داده می شوند توسط دیگران قابل خواندن نیستند. سرور VPN داده ها را رمزگشایی می کند و آنها را روی سرور و منابع دیگر می فرستد.

در کریو و VPN هنگامیکه بسته داده از یک کلاینت انتقال داده شد، آن را از طریق یک دروازه VPN می فرستد، که یک Authentication Header برای مسیریابی یا احراز هویت اضافه می کند. پس از آن داده رمزگذاری شده است و درنهایت، بوسیله یک Encapsulating Security Payload محصور می شود که شامل رمزگشایی و دستورالعمل بررسی است. VPN دریافت روتر/سرور اطلاعات هیدر را کم می کند، داده ها را رمزگشایی می کند و آنها را به مقصد مورد نظر مسیریابی می کند. با چنین سطح بالایی از امنیت، یک مهاجم نه تنها باید یک بسته را جدا کند، بلکه باید بسته را رمزگشایی نیز بکند. مزاحمانی که بین یک سرور و کلاینت کار می کنند باید حداقل به یک کلید خصوصی برای تصدیق هویت دسترسی داشته باشند. از آنجا که چندین لایه از احراز هویت و رمزگذاری بکار گرفته می شود، VPN ها یک ابزار امن و موثر برای چندین اتصال از راه دور برای عمل به عنوان یک اینترانت واحد هستند.

خرید vpn و خرید کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *