اگر شما داده های زیاد حساسی ندارید که از آنها در برابر تهدیدات آنلاین حفاظت کنید و فقط نیاز یک سطح اساسی امنیت اینترنت دارید ، در اینجا راههایی وجود دارد که بدون هیچ هزینه ای به شما کمک خواهد کرد. با این حال، برخی سرویس های رایگان و برخی از سرویس ها با نرخ پایین در وب های جهانی در دسترس اند هنوز می توانند به شما کمک کند تا از طریق ابزار مفید و تکنیک ها از خود محافظت کنید.

own-vpn

موقعیت مکانی هاستینگ وی پی ان

اگر شما یک میزبان محلی دارید، شما مجبورید به قوانین آنها احترام بگذارید و نمی توانید برخی از فایل ها را که به صورت محلی ممنوع شده اند دانلود کنید. بنابراین، برای گزینه های امن و مجاز برای دانلود تنها مکان ارائه دهنده سرویس های هاستینگ خود را تغییر دهید و کشور را به دقت با بررسی تمام جنبه ها از نقطه نظرهای قانونی و فنی انتخاب کنید.

به عنوان مثال، دولت آمریکا برخی فیلم ها و دانلودها را برای شهروندان خود ممنوع کرده اند، اما روس ها نه. بنابراین، offshore VPS خود را از روسیه یا کشورهای مشابه، جاییکه قانون ایالات متحده وجود ندارد یا معاهده وجود ندارد انتخاب کنید. در حقیقت، ارائه دهندگان VPN سرویس های پروکسی VPN با استفاده از سرورهای شبکه از کشورهای بیگانه و تغییر آنها در فواصل منظم را پیشنهاد می کنند.

تغییر موقعیت آدرس Mac

از آنجاییکه آدرس Mac شمادر بسته ها شناور است، شما می توانید آدرس Mac دروغین استفاده کنید برای اینکه آدرس اصلی خود را پنهان کنید. با این حال، نیاز به لیست کردن حداقل 300 آدرس مک دروغین دارید برای اینکه هویت اینترنتی شما را پنهان کند.

TCP Connection Scrambler

بین دستگاه و سرور، مقدار زیادی از تعاملات در حال رخ دادن است و بسته های مختلف/ دروازه ها/ اجزاء را تحت تاثیر داشته است. بر طبق اصول فنی، هک کردن یا نرم افزار ویروس در حال خواندن همه این بسته های از طریق مسیر TCP/IP است. اگر ما TCP connection scrambler شفاف استفاده می کنیم و آدرس اصلی پنهان می شود، هیچ یک از آنه بسته ها به موفقیت خوانده نمی شود و می توانیم امنیت اضافی را ارائه دهیم.

آدرس IP روتر اصلی VPN خرید شده

معمولا، روترهای اصلی، در صورتی که نصب شده باشند، به شما اجازه می دهند DNS پیش فرض خود را برای هر انتخاب خود تغییر دهید و می توانید DIY را برای کشوری تنظیم کنید که هیچ معاهده ای با کشور شما نداشته باشد و در تمام سطوح امن باشد. با این حال، تنظیم یک DNS جایگزین واحد کار نخواهد کرد برای اینکه آن خرید VPN به یک آدرس IP آماری تبدیل خواهد شد و هکرها آنها را مد نظر دارند.

بنابراین، شما نیاز دارید حداقل 20 آدرس IP مختلف برگزینید از کشورها یا نواحی مختلف و نرم افزار مسیریابی آدرس IP راه اندازی کنید برای اینکه آنها را در فواصل زمانی تغییر موقعیت دهید بنابراین آژانس های دولتی، هکرها و دیگر عناصر مخرب نتوانند آدرس اصلی شما را بگیرند و شما به طور موفقیت آمیز آدرس IP خود را روی وب پنهان کنید.

IP Spoofing

همانطور که برای روترهای اصلی بحث شد، ما نیاز داریم نرم افزار تغییر دهنده آدرس IP را نصب کنیم که آدرس VPS اصلی شما را جایگزین یا جعل کند به هر آدرسی که شما انتخاب می کنید. دستگاه شخصی من برای انتخاب آدرس IP دولت برای انتخاب جعل آدرس اصلی شما است، همانطور که این راهی امن و مطمئن برای پنهان کردن آدرس IP است .

IP Scrambler

این نوع از نرم افزار در حال سقوط کردن است در ترکیب با سرویس های پروکسی VPN در دسته یکسان و کار می کنند برای اینکه امنیت اینترنت کامل ارائه دهند و آدرس IP جایگزین پنهان کند. از آنجا که ارائه دهندگان سرویس VPN استفاده از فن آوری های رمزگذاری را پیشنهاد می دهند برای اینکه با هر سطح پیشرفت از تلاش هکر کردن به سهولت مقابله کنند، ترکیب IP Scrambler با آنها هیچ جایی برای هکرهای با تکنیک بالا نمی گذارد.همچنین خرید کریو این مزیت را دارد.

خرید VPN و خرید Kerio در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *