انتخاب یک سرویس و خرید VPN و همچنین خرید کریو قابل اطمینان از سایتی مانند parsvpn.online به آسانی استفاده از آن نیست. اینکه چگونه از بین تعداد زیادی از ارائه دهندگان انتخاب کنید و هر کدام از سرویس دهندگان خرید vpn چه ویژگی های منحصر به فردی برای ارائه دارند که سرویس دهندگان خرید کریو هم مستثنی نیستند. ما تلاش می کنیم آخرین اخبار و بررسی روی برخی از ارائه دهندگان را به شما برسانیم، اما تنها در این مورد شما نیاز به آگاهی بیشتری دارد برای اینکه بتوانید تصمیم گیری کنید، نگاهی بیندازید به سوالات عمومی که شما باید قبل از ثبت نام  vpn و کریو باید بپرسید.

before-buying-vpn-300x169

 

ویژگی ناشناس ماندن در خرید vpn چگونه است؟

در اغلب موارد خرید vpn ، شبکه خصوصی در parsvpn.online برای کاربران خود امکان ناشناس بودن کامل را ارائه می دهد. آنها این کار را انجام می دهند به این صورت که به شما اجازه می دهند برای اینکه به سرور خاصی از موقعیت مکانی خود وارد شوید، و از آن نقطه به بعد همه فعالیت ها در همان مسیر عمل خواهد کرد تا زمانیکه شما به وب از آن سرور دسترسی داشته باشید.vpn های برخی ارائه دهندگان مستلزم این هستند که از سیاست های اطلاعات خاصی پیروی کنند. (معمولا در اتحادیه اروپا و انگلستان).

همه خدمات vpn به همان قیمت هستند؟

اگرچه ارائه دهندگان سرویس های مشابه خرید vpn مانند کریو عرضه می کنند، آنها این کار را به روش های منحصر به فرد خودشان انجام می دهند. با یک تنوع از ویژگی های منحصر بفرد و اعمال برای لذت بردن، این برای ارائه دهندگان خاص غیر معمول نیست که قیمتهای خود را بسته به کیفیت افزایش دهند یا دیگران قیمت های را کاهش دهند اگر بسته های خاصشان در کیفیت کمی پایین تر از رقبایشان باشد.

در هر زمان داده شده می توانید بیش از یک سرویس استفاده کنید؟

پس از خرید و دریافت vpn اگرچه ما این را تست کرده ایم و این می تواند انجام شود، واقعا هیچ هدفی برای انجام این کار وجود ندارد. شما دو برابر حفاظت IP بدست نخواهید آورد ، تنها مجبور به پرداخت دو صورت حساب خواهید شد به جای یکی. می توان گفت، این امکان وجود دارد برای دو سرویس منحصر بفرد ثبت نام کنید اگر یکی از آنها سرورهای خاصی ارائه می دهد و دیگری سرورهای متفاوتی ارائه می دهد. مزیت این کار این است که به شما اجازه می دهد که محتوای محدود مشاهده کنید که به موقعیت مکانی خاصی منحصر شده است و سپس با سرویس دیگر به تماشای برنامه ها از جای دیگری بپردازید.

در هر زمانی می توانید قرار داد خرید کریو را کنسل کنید؟

بله، همه قراردادهای خرید کریو در parsvpn.online مشمول فسخ هستند. تنها نکته این است که اکثریت سرویس ها شبکه خصوصی مجازی برتر نیاز دارند که یک ماه قبل تر فسخ شوند. بعضی سرویس های بد نام قرارداد را قسخ می کنند و بعد از آن همچنان به کار ادامه می دهند، اما این نگرانی بسیار کم می شود اگر شما ارائه دهندگانی مانند ExpressVPN، OpenVPN یا HideMyAss را انتخاب کنید.

آیا مشتریان کریو وفادار برای ماندن در یک سرویس واحد پاداش دریافت می کنند؟

بله، بسیاری از نام های بزرگ تخفیف،پس از خرید کریو پاداش و دیگر پاداش های منحصر به فرد را به مشتریانی که برای دوره طولانی با آنها بوده اند می دهند. دراین مورد ExpressVPN مشهورترین است و آنها بسته های ماهانه ارزانتر را برای مشتریانی که برای مدتی بیش از یکسال با آنها بوده اند ارائه می کند. از سوی دیگر HideMyAss کدهای تخفیف ارائه می دهد که می تواند استفاده رایگان برای کل ماه را فراهم کند، وقتیکه یک مقدار مشخص از استفاده اندوخته شده باشد.

انتخاب یک سرویس متناسب با نیازهای شما

اگر شما بیشتر روز خود را در مرور وب ها و بدنبال رسانه هستید، به یک سرویس قابل اعتماد مانند کریو خرید کنید، با یک سرور با قیمت مقرون به صرفه نیاز دارید. برای استفاده کمتر، یک بسته ارزانتر با قابلیت های محدود ممکن است گزینه بهتری باشد.

خرید vpn و خرید کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *