اغلب خانه ها از شبکه های وایرلس استفاده می کنند. استفاده از کامپیوتر تنها در یک مکان ناخوشایند است. یک شبکه وایرلس به همه دستگاه ها اجازه اتصال به اینترنت را می دهد. با این حال، اتصالات وایرلس معمولی اغلب دارای مشکلات امنیتی هستند. در نتیجه بسیاری از کاربران شبکه خانگی تصمیم به استفاده از سیستم های منبع باز DD-WRT گرفته اند. سیستم های DD-WRT روترهای خانگی را تبدیل به نوعی قدرتمند از روترها می کند.

چرا VPN را روی یک DD-WRT Enabled Router نصب می کنند؟

در حالیکه DD-WRT یک اتصال بهتر و ثابت تر وایرلس ارائه می دهد، می تواند توانایی برای پنهان کرد آدرس IP و بدست آوردن امنیت کامل و ناشناسی را با ترکیب VPN فراهم نمیاد.

dd-wrt

فعال کردن VPN روی DD-WRT فعال شده روتر قدرت انتقال سیگنال را افزایش می دهد، اما همچنین به کریو VPN اجازه رمزگذاری همه داده های منتقل شده روی شبکه را بوسیله تونلینگ ترافیک از همه دستگاه های روی شبکه را از طریق اتصال VPN می دهد.

آیا فکر نمی کنید نیاز به خرید VPN دارید؟

اخبار سابق درباره رسانه ها را به خاطر آورید؛ افرادی که لپ تاپ هایشان مورد سرقت قرار گرفته است، روشن کردن وب کم ها توسط افراد ثالث، جاسوسی بر روی کامپیوترهای کودکان و بزرگسالان؟ می توانید به سادگی لپ تاپ خود را ببندید تا این مشکلات اتفاق نیفتد، اما آیاد کودکان شما نیز قادر به این کار خواهند بود؟ درمورد دسترسی به اطلاعات بانکی از لپ تاپ یا تلفن های هوشمند چطور؟ یک راه حل مناسب نصب یک کریو VPN بر روی DD-WRT می باشد. این کار می تواند امنیت همه افرادی که از شبکه های بی سیم استفاده می کنند را تضمین کند.

روترهای DD-WRT سرویس VPN را بهبود می بخشد

سخت افزار DD-WRT به کاربران گزینه ای برای انتخاب پیکربندی های مختلف ارائه می دهد که شامل : PPTP, L2TP or OpenVPN است. پس از پیکربندی، کاربران روی شبکه نیازی به ورود در پروسه در هنگام نیاز به فعال کردن VPN ندارند. این به صورت خودکار شروع می شود، بنابراین هر دستگاه به صورت خودکار و به آسانی متصل می شوند و به شما همه مزایای استفاده از سرویس قابل اعتماد VPN خرید شده را می دهد.

آیا ما هم به خرید کریو VPN نیاز داریم؟

در حالیکه  DD-WRT مزایای فراوانی ارائه می دهد، نمی تواند داده های شما را بدون نیاز به کمک حساب کاربری VPN رمزگذاری کند، بنابراین شما نیاز به قرار داد با یک ارائه دهنده فروش VPN قابل اعتماد برای رمزگذاری داده از روتر دارید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *