شبکه های خصوصی مجازی VPN مشابه کریو به کاربران اجازه می دهند که به محیط مجازی از راه دور دسترسی داشته باشند. دعوت از دستگاههای بیگانه درون یک شبکه بسته بدون آن راحت نیست، اما این فرآیند محیط مجازی را در معرض تعدادی از تهدیدات امنیتی خطرناک قرار می دهد.

VPN-security-threats

تهدید اول VPN ویروس، بد افزار، تروجان و غیره …

پس از خرید VPN هنگامیکه دستگاههای خارجی به یک شبکه امن، مانند یک VPN دسترسی می بایند ، آنها اینکار را بدون امنیت عملیاتی شبکه انجام می دهند، هر مسئله بغرنج دستگاه شبکه را درست در کنار دستگاه خود قرار داده است. این یک مسیر بدون مانع برای ویروس ها، بد افزارها و تروجان ها که برای نفوذ به یک دامنه گسترده جستجو می کنند را فراهم می کند. شبکه ها باید با نرم افزارهای مضر که لپ تاپ ها، تبلت ها، تلفن های هوشمند کاربران را تحت تاثیر قرار می دهند رقابت کنند و همچنین مجبورند با دستگاه های عمومی مانند دستگاههای هتل ها، فرودگاه ها، کافی شاپ سرو کار داشته باشند که در برابر آلوده شدن بسیار مستعد هستند.

تهدید دوم VPN انتقال داده های خصوصی شرکت

یک مشکل بلقوه دیگر خرید VPN آن است که با اجازه به کارمندان (در هر سطحی) دسترسی از راه دور به شبکه های شرکت از طریق دستگاه های شخصی ایجاد نقاط خروجی اطلاعات شرکت است. برای مثال، اطلاعات محرمانه هرگز نباید شبکه را ترک کنند ممکن باشد روی تلفن هوشمند یا تبلت ذخیره بشوند، بنابراین در حال در معرض قرارگرفته شدن برای همه انواع تهدیدات که قبلا بوسیله شبکه شرکت محافظت شدند اند.

شدت تهدید ناشی بوسیله اجازه دسترسی شبکه از راه دور به روشنی گرفته نمی شود؛ نقض امنیت می تواند طیف وسیعی از اثرات را ایجاد کند، از کاهش ناشناس ماندن تا هزینه، تضعیف گسترده شبک. به همین دلیل است که چرا امنیت مهم است، و اینکه چرا پییدا کردن نرم افزار دسترسی از راه دور درست برای هر شرکت حیاتی است.

نرم افزار Gibraltar’s Secure Remote Access (SRA) امنیت موثر را ترویج می کند که روی قابلیت استفاده کارمندان تخطی نمی کند. به جای کشیدن دستگاهها درون یک VPN، Gibraltar یک محیط مجازی گسترده ایجاد می کند که به بیرون کشیده می شود و خود را روی دستگاه های از راه دور می فرستد. این امر نه تنها موجب می شود کاربران یک تجربه محاسباتی قابل درک تر داشته باشند، همچنین باعث می شود تهدیدات امنیتی در نقطه اتصال قابل کنترل باشند، نه بعد ازاینکه دستگاه شروع به رومینگ شبکه کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *