تضمین برگشت هزینه خرید VPN نشان دهنده امنیت سرویس

تضمین vpn

VPN ها به دلایل مختلفی توسط کاربران اینترنت در کشورهای مختلف مورد استفاده است. کاربران اینترنت می توانند محدودیت ها را رفع کنند، حداکثر سطح امنیت و ناشناسی را بدست آورند حتی زمانیکه از شبکه های Wi-Fi نا امن، میزبان های عمومی و غیر استفاده می کنند. همه این ویژگی ها و بسیاری جنبه های مفید دیگر می توانند تنها با استفاده کاربران اینترنت از VPN بدست می آید. هیچ سرویس دیگری این چنین طیف گسترده ای از مزایا را برای کاربر ارائه نمی دهد. سرویس های مانند DNS یا پروکسی ها ممکن است هزینه ای نداشته باشند، اما لیست ویژگی های VPN در هیچ یک از این سرویس های رایگان دیده نمی شود. کاربران اینترنت باید مایل به پرداخت هزینه و دریافت چیزی که می خواهند از سرویس مورد نظر باشند اکه این بسیار مهم است.

بسیاری از افراد و کسب و کارها به سمت استفاده از سرویس های اینترنت رایگان مانند پروکسی ها و DNS  با در نظر گرفتن خطرات و عدم وجود ویژگی ها نمی روند. در همان زمان، کاربران اینترنت کسانی که قصد دارند یک سرویس برای خرید VPN کریو انتخاب کنند باید اطمینان حاصل کنند که گزینه درستی انتخاب می کنند. اغلب ارائه دهندگان سرویس VPN سرویس خود را جهت تست برای مشترکین ارائه نمی دهند، بنابراین این بسیار مهم است که سرویسی را انتخاب کنید سیاست برگشت هزینه در صورت عدم تمایل مشتری را داشته باشد. تعدادی از سرویس های رایگان VPN این سیاست را ارائه می دهند اما نمی توان از آنها ویژگی های بسیاری را انتظار داشت. با اشتراک برای یک VPN که اطمینان برگشت هزینه را تضمین می کند، مشتری می تواند هر زمانی که احساس ناخوشنودی درباره سرویس مورد نظر داشت آن را برگرداند.

 ضمانت برگشت هزینه خرید VPN

ضمانت برگشت پول از VPN به روش های مختلف برای مشترکین ارائه شده است.  سیاست های ضمانت برگشت هزینه 7 روزه، 14 روزه، 30 روزه برخی از انواع متداول ارائه شده توسط ارائه دهندگان فروش VPN است. همچنین مشترکین می توانند ترجیح دهند که VPN را بر اساس نوع ضمانت برگشت هزینه خرید VPN انتخاب کنند. بهتر است بهترین ارائه دهنده سرویس VPN را به جای انتخاب شرکت بر اساس سیاست برگشت هزینه انتخاب کنید. ما لیستی از ارائه دهندگان سرویس های برتر جهت خرید VPN کریو داریم که بهترین سیاست های برگشت وجه را برای مشترکین ارائه می دهند.

سیاست برگشت وجه

ضمانت برگشت وجه VPN با برخی اشکالات آمده است. مشترکینی که به دنبال برگشت هزینه انجام شده هستند باید انتظار چند روز تاخیر در دریافت پول را از ارائه دهنده سرویس داشته باشند. چهار چوب زمانی بسته به نوع روش پرداخت استفاده شده توسط مشترک در طول اشتراک دارد. به عنوان مثال، مشترکینی که روش پرداخت بیتکوین دارند پول خود را پس از طی مدت طولانی تر بدست خواهند آورد.

چندین ارائه دهنده دارای محدودیت هایی روی مقدار داده ای هستند که توسط مشترکی که خواهان برگشت هزینه است مصرف شده است. در تعدادی از موارد که ارائه دهنده محدودیت مشخصی در پهنای باند استفاده شده داشته باشد، مشترک مشترک واجد شرایط برگشت هزینه نیست. مشترکین باید اطمینان حاصل کنند که ارائه دهنده سرویس VPN درستی را انتخاب کرده اند نباید به دنبال ارائه سیاست ضمانت برگشت هزینه باشند.

money back

خرید VPN کریو، خرید وی پی ان اندروید و آیفون در سایت parsvpn.online