تحلیلی بر روی علل استفاده از VPN

main-object

زمانیکه شما از Wi-Fi عمومی استفاده می کنید، باید بدانید که داده های بی سیم شما می تواند توسط مجرمان سایبری مورد جاسوسی قرار گیرند. به عنوان یک راهنما، خرید VPN ها یک سرویس مقرون به صرفه فراهم می کند که اجازه تقویت همه برنامه های کاربردی را می دهد. در ابتدا ممکن است بخواهید ارائه دهندگان سرورهای VPN در دسترس در ناحیه خود را پیدا کنید. اگر نیاز دارید تا به تعدادی از موقعیت های مکانی مختلف متصل شوید، ممکن است اینکار کمی پر هزینه باشد اما با VPN این مشکل وجود ندارد. خرید VPN ها یک حریم خصوصی کامل بر روی خطوط عمومی برای شما فراهم می کنند. با خرید هر اتصال VPN روی اینترنت به طور کلی ناشناس خواهید ماند و به ناشناسی و امن نگه داشتن فعالیت های آنلاین شما کمک می کند.

یک سرویس کریو VPN هزینه ای معادل چندین دلار در ماه برای شما دارد، چیزی بین 5 تا دلار است. با این حال، همانطور که می دانیم، این روزها یک کامپیوتر چیز خیلی خوبی نیست مگر اینکه به نوعی از شبکه ها متصل باشد. بدین صورت حتی امکان برقراری کنفرانس ویدئویی نیز فراهم می باشد. خب، شبکه های بسیاری وجود دارند که این ارتباطات را امن تر می سازند. بدون اتصال حفاظت شده، افراد بر DSL یا اتصالات کابلی برای امن نگه داشتن اطلاعات خود از آسیب پذیری احتیاج دارند.

تکنولوژی های کامل MPLS VPN جایگزین تکنولوژی های قدیمیWide Area Network و Layer Two Switch Network شده اند. این مزایای مرتبط به سرویس های VPN نقشی بزرگی در بهبود عملکرد انسان ها دارد زیرا کارکنان قطعا در مکان های دیگری به جز محل کار خود نیز کار می کنند. از این رو، شرکت ها از طریق VPN نیاز به اتصال سایت به سایت برای تسهیل جریان ارتباط دارند.

اتصالات کریو VPN برای افرادی مفید هستند که به طور مداول درباره حریم خصوصی اینترنتی و امنیت خود نگرانی دارند. برای ادامه کار هر سرویس فروش VPN، نیاز به پیروی کردن از قوانین شرکت ها و سازمان است. پروتکل Open VPN دقیقا همان چیزی است که افراد به آن نیاز دارند و می تواند تعدادی زیادی از وب سایت های مسدود شده را باز کند.

با این وجود، انتخاب VPN برای خرید می تواند یک تصمیم مهم برای یک کسب و کار باشد. اگر یک دستگاه آسیب پذیر باقی بماند، می تواند منجر به از دست رفتن حریم خصوصی یا دارایی های مالی شود. هنگامیکه از اتصالات VPN استفاده می کنید، هکرها و برنامه های جمع آوری اطلاعات که در شبکه های عمومی وجود دارند را متوقف خواهید کرد. از طریق برنامه های VPN نصب شده مناسب می توان از برخی از مشکلات عملکرد که مرتبط با پشتیبانی پروتکل های مختلف و انتقال داده ها هستند جلوگیری کرد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

Posted in VPN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *