اهمیت خرید VPN برای iOS و آشنایی با بهترین سرویس ها

VPN برای iOS

دستگاه های اپل بسیار محبوب هستند و شما می توانید یک iPhone یا iPad یا Macbook یا هر دستگاه iOS را در هر خانه ای بیابید. Apple در حال ارائه محصولات زیادی است درست مانند دیگر برندهای فن آوری اما مشتریان زیادی وجود دارند که به این نام تجاری وفادار هستند. اگر شما یک کاربر جدی اینترنت هستید پس باید اقدام به استفاده از سرویس های VPN عمدتا برای فقدان امنیت در دستگاه های iOS کنید. اگر شما یک دستگاه iPhone یا iPad دارید باید به این حقیقت آگاه باشید که این دستگاه ها مزایای بسیار زیادی ارائه می دهند، به جز یک چیز و آن حفاظت اینترنت است.

خرید VPN کریو جهت حفاظت از داده ها

سرویس VPN قادر به اطمینان کامل حفاظت اینترنت تحت هر شرایطی است. هکرها، جاسوسان، فیشرها، کلاهبرداران، ISPs، سازمان های ردیابی خصوصی و سازمان های دولتی قادر نخواهند بود محل شما و یا فعالیت های اینترنتی شما را ردیابی کنند. همه داده هایی که به صورت آنلاین پردازش شده اند حفاظت شده خواهند ماند و آدرس IP نیز ناشناس می ماند و این به شما حفاظت کامل در برابر همه انواع خطرات و تهدیدات را می دهد.

باز کردن وب سایت ها با نصب VPN موبایل

یکی دیگر از مزایای کلیدی دیگر که از ارائه دهندگان سرویس VPN بدست می آید توانایی باز کردن سایت های مسدود است. شما می توانید از هر قسمتی از جهان به وب سایت هایی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. همه انواع محدودیت های آنلاین مانند فایروال ها، محدودیت های جغرافیایی، سانسور ها در هر زمانی رفع خواهند شد. شما می توانید از iPhone یا iPad یا دیگر دستگاه های iOS در سایت های مورد علاقه خود جستجو کنید. در اینجا درباره بهترین ارائه دهندگان سرویس iOS VPN بحث می کنیم.

سرویس Express VPN

باید به شما بگوییم که Express VPN بهترین ارائه دهنده سرویس iOS VPN در بازار است و آنها در ارائه بهترین خدمات در بازار برتری دارند. اگر شما یک کاربر iPhone هستید، پس بهترین انتخاب قطعا Express VPN است. این vpn شبکه اینترنتی رمزگذاری شده 256 بیتی ارائه می دهد که حداکثر حفاظت را فراهم می کند. گستردگی سرور نیز خوب است و شما می توانید پشتیبانی 24 ساعته در هر روز هفته را بدست آورید که اگر دائم در سفر هستید برای شما حیاتی است.

IPVanish VPN

دومین سرویس یک ارائه دهنده سرویس موثر است و بسیاری از شما درباره آن شنیده اید زیرا بسیار محبوب است. آنها گزارش فعالیت های شما را نگه نمی دارند، سرعت های بالایی ارائه می دهند و حداکثر امنیت و حفاظت اینترنت را به شما می دهند. برنامه کاربردی نرم افزار IPVanish iOS به طور شگفت آوری روی iPhone خوب کار می کند. سرورهایی در بیش از 60 کشور دارد و تجربه خوبی از خرید VPN خواهید داشت.

Private Internet Access

PIA نیز یکی دیگر از ارائه دهندگان سرویس VPN است و اگر شما کاربر iPhone آنها انعطاف پذیری زیادی ارائه خواهند دارد. PIA سرورهای فعالی در 27 کشور دارد. شبکه تونل VPN فراهم شده توسط PIA امنیت را تضمین می کند و این ارائه دهنده برای این خصوصیت مشهور است. آنها همچنین سیاست عدم گزارش گیری را نیز دارند. پشتیبانی مشتری و برنامه iOS ارائه شده توسط PIA جالب توجه است.

VyprVPN

سرویس VyprVPN یک شبکه اینترنت قابل اعتماد با سرعت بالا ارائه می دهد و اتصالات گسترده سرور را دارد.  Golden Frog شرکتی است که VyprVPN را اجرا می کند و اگر شما درباره سرویس های VPN آگاه هستید پس درباره کیفیت ویژگی هایی که این سرویس به شما ارائه می دهد می دانید.

ما درباره برخی از بهترین ارائه دهندگان سرویس های iOS VPN بحث کردیم و اکنون نیاز دارید که بهترین سرویس ها را انتخاب کنید و از آنها لذت ببرید. طرح های اشتراک مختلفی برای خرید VPN کریو وجود دارد و شما باید سرویسی را که می خواهید انتخاب کنید.

خرید VPN پرسرعت ارزان و خرید کریو در سایت parsvpn.online