شما ممکن است تا کنون سرمایه گذاری روی خرید یک VPN را بررسی کرده باشید زیرا شنیده اید که چطور از شما محافظت می کند و کمک می کند در حالت آنلاین ناشناس بمانید.

یکی از راه هایی که VPN به شما کمک می کند تا در حالت آنلاین ناشناس بمانید توسط پنهان کردن آدرس IP است. اما این دقیقا چگونه کار می کند؟ بیایید نگاهی به آن بیندازیم.

61431308 - ip address grunge concept

آدرس IP من چیست؟

آدرس IP شما یک سری از اعداد است که اجازه می دهد کامپیوتر شما به دیگران از طریق انترنت متصل شود. آدرس IP به اینترنت اجازه می دهد تا کامپیوتر یا دستگاه شما را پیدا کند، درست مانند آدرس خیابان که به شما اجازه می دهد تا افراد شما را پیدا کنند. یک آدرس IP ثابت حتی گاهی به افراد اجازه می دهد موقعیت مکانی فیزیکی شما را پیدا کنند.

چطور یک VPN آدرس IP ما را پنهان می کند؟

VPN اتصال شما به اینترنت را متوقف می کند و آدرس IP را قبل از اینکه توسط وب دیده شود پنهان میکند. سپس به شما اجازه می دهد به چندین موقعیت جغرافیایی مختلف که محل استقرار سرورهای VPN است متصل شوید، به شما اجازه می دهد تا یک آدرس IP از ناحیه دلخواه قرض بگیرید و در نتیجه شما به شکلی در اینترنت نمایان می شود که گویی از آن کشور هستید. این بدان معناست که شما می توانید به آزادی در اینترنت جستجو کنید بدون اینکه نگرانی ای درباره آدرس IP واقعی خود داشته باشید و وب سایت های و یا کاربران دیگر اینترنت که به دنبال ردیابی شما بودند را متوقف کنید.

شما می توانید منطقه خود را به منطقه ای که می خواهید تغییر دهید، به این صورت که می توانید یک آدرس IP از برزیل و سپس یک آدرس IP از سوئد را به آسانی با یک کلیک قرض کنید. این کار به شما اجازه می دهد فایروال ها یا محدودیت ها در کشور خود را دور بزنید.

البته، مهمترین چیز درباره خرید کریو VPN این است که آدرس IP شما را پنهان می کند، موقعیت فیزیکی شما را مخفی نگه می دارد و مانع ردیابی آنلاین شما می شود و امنیت را به دستان شما باز می گرداند. با خرید VPN شما می توانید شما می توانید با امنیت درباره اطلاعاتی که میخواهید به جستجو بپردازید و همچنین اطلاعات شخصی شما توسط VPN امن خواهد ماند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *